Agnieszka Wydmańska
fizjoterapeuta, terapeuta SI
Wykształcenie akademickie:
- Akademia Wychowania Fizycznego w Warszawie – Wydział Rehabilitacji
Wykształcenie podyplomowe:
- Mobilizacja Układu Nerwowego
- Funkcjonalna Terapia Powięziowa
- Kurs Kinesiology Taping – Plastrowanie Dynamiczne – K – Akive
- Kurs Spastyka
- Mulligan Concept
- Nowoczesne Metody Leczenia Stawu Kolanowego
- Terapia Cranio – Sacralna (moduł I, II oraz III – uwolnienie somato – emocjonalne) – Upledger Institut Deutschland
- Badanie i terapia stawów żuchwowo-skroniowych
- Kurs PNF w Pediatrii
- Kurs teoretyczny i praktyczny SI II st.: „Prowadzenie klinicznej obserwacji, wybranych testów i planowania programu terapii integracji sensorycznej”
- MDT McKenzie “Diagnozowanie i leczenie zespołów bólowych kręgosłupa”
- Kurs IPNFA – Advance Cours (Level 3A) – Dyplomowany Terapeuta PNF
- Kurs masażu klasycznego: leczniczego i sportowego
- Kurs instruktora rekreacji ruchowej ze specjalizacją fitness
W swojej pracy kieruję się holistycznym podejściem do problemów pacjenta. Wyznaję zasadę leczenia organizmu jako nierozerwalnej, zintegrowanej całości.
Specjalizuję się w:
- Rehabilitacji pourazowej (skręcenia, złamania, urazy mięśniowo – więzadłowe oraz przeciążenia układu ruchu)
- Leczeniu pacjentów z bólami kręgosłupa
- Leczeniu zespołów bólowych “nieznanego pochodzenia”
- Leczeniu chorób psychosomatycznych
- Leczeniu dysfunkcji w obrębie stawów skroniowo – żuchwowych takich jak: bóle i zawroty głowy, szumy uszne, bruksizm, bóle karku i kręgosłupa a także przy zabiegach stomatologicznych i ortodontycznych
- Leczeniu napięć psychofizycznych wynikających z chronicznego zmęczenie i związanego z nim wzmożonego napięcie ciała oraz we wsparciu w trakcie leczenia depresji, nerwic, wypalenia zawodowego oraz innych obciążeń
- Leczeniu pacjentów z dysfunkcjami dna miednicy
- Leczeniu wad postawy i skolioz
- Prowadzeniu terapii dla dzieci z zaburzeniami przetwarzania bodźców sensorycznych (SI).
Doświadczenie zawodowe:
- Szpital Kliniczny Dzieciątka Jezus – Oddział Ortopedii
- Przychodnia Rehabilitacyjna dla Dzieci i Młodzieży
- Szkoła Podstawa z Oddziałami Integracyjnymi na stanowisku rehabilitanta i terapeuty integracji sensorycznej
Ewelina Sobańska
fizjoterapeuta, terapeuta NDT-Bobath
Wykształcenie akademickie:
- Warszawski Uniwersytet Medyczny – Oddział Fizjoterapii II Wydziału Lekarskiego
Wykształcenie podyplomowe:
- Kurs NDT-Bobath Basic
- Kurs PNF
Doświadczenie zawodowe:
- Przychodnia Dla Dzieci i Młodzieży
- Staż obserwacyjny terapii małego dziecka w Centrum Zdrowia Dziecka
- Wolontariat w Ośrodku Rehabilitacyjno – Edukacyjno -Wychowawczym
Arkadiusz Knych
fizjoterapeuta
Wykształcenie akademickie:
- Akademia Wychowania Fizycznego w Warszawie – Wydział Rehabilitacji
Wykształcenie podyplomowe:
- Kurs Terapii Manualnej OMT Kaltenborn-Evjent
- K-Taping w logopedii – K-Taping Academy Roger Ehrenreich
- MDT McKenzie – „Diagnozowanie i leczenie zespołów bólowych kręgosłupa”
- Kurs PNF
- Kurs Metody CRAFTA – terapia skroniowo-żuchwowa
- Kurs instruktora rekreacji ruchowej ze specjalizacja narciarstwo zjazdowe
Doświadczenie zawodowe:
Od 15 lat zdobywam doświadczenie w wielu renomowanych placówkach medycznych między innymi:
- Stacjonarny oddział rehabilitacji na którym pracowałem z pacjentami neurologicznymi (udary mózgu, uszkodzenia czaszkowo-mózgowe, uszkodzenia rdzenia) oraz ortopedycznymi (bóle kręgosłupa, endoprotezoplastyki stawów, zmiany zwyrodnieniowe stawów)
- Prywatna klinika sportowa w której pracowałem z pacjentami aktywnymi fizycznie po kontuzjach sportowych (stany przeciążeniowe, uszkodzenia ścięgien i więzadeł, bóle kręgosłupa itp.)
W swojej pracy z powodzeniem wykorzystuję także techniki funkcjonalnej terapii powięziowej oraz z zakresu mobilizacji układu nerwowego. Jako instruktor narciarstwa zjazdowego prowadzę spotkania szkoleniowo – instruktarzowe, na których podpowiadam jak przygotować się do sezonu narciarskiego.
Paulina Hilla Wszołek
Pedagog wczesnoszkolny, Logopeda, Terapeuta Integracji Sensorycznej
Wykształcenie akademickie:
- Wyższa Szkoła Pedagogiczna Związku Nauczycielstwa Polskiego – pedagogika wczesnoszkolna z terapią pedagogiczną
- Uniwersytet Warszawski – Pomagisterskie Studium Logopedyczne – logopedia
- PSTIS – Kurs I i II stopnia Integracji Sensorycznej
Wykształcenie podyplomowe:
- „Terapia ręki i stopy”
- „Praca indywidualna z dzieckiem wysoko funkcjonującym ze spektrum autyzmu”
- „Dziecko z zespołem Aspergera w przedszkolu i szkole”
- „Specyfika rozwoju psychoruchowego małego dziecka w aspekcie komunikacyjnym”
- „Smykoterapia”
- „Logorytmika”
- „Dyslalia: rozpoznawanie wad wymowy, planowanie terapii logopedycznej”
- „Seplenienie międzyzębowe: diagnoza, metody korekcji, terapia na przykładzie głosek szeregu syczącego”
- „Rotacyzm”
Doświadczenie zawodowe:
- Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej w ZSP 7 w Warszawie;
- Terapeuta Integracji Sensorycznej w ZSP 7 w Warszawie – dzieci przedszkolne i w młodszym wieku szkolnym;
- Żłobek „Psoty i Chichoty” prowadzenie zajęć z zakresu profilaktyki logopedycznej i logorytmiki;
- Prywatna, indywidualna terapia logopedyczna.
Aleksandra Krzak
Logopeda kliniczny, audiolog ogólny
Wykształcenie akademickie:
- Uniwersytet Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie – Logopedia z audiologią – studia dzienne I °
Podczas studiów uczestniczyłam w kursie “Logorytmika”
- Uniwersytet Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie – Logopedia z audiologią – studia dzienne II°, specjalność logopedia kliniczna, specjalność surdologopedia, przygotowanie pedagogiczne
Wykształcenie podyplomowe:
- Wyższa Szkoła Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu, studia podyplomowe na kierunku: Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną (Oligofrenopedagogika), autyzmem oraz Zespołem Aspergera – w trakcie
Szkolenia:
- Centrum Metody Krakowskiej “Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania”
- “Ortografia w klasach Montessori”
- “Jak rozpoznać mutyzm wybiórczy?”
- “Jak rozpoznać zaburzenia SI w gabinecie logopedycznym”
Doświadczenie zawodowe:
- nauczyciel logopeda w Szkole Podstawowej nr 357 w Warszawie, praca z
dziećmi z oddziałów przedszkolnych oraz uczniami klas 1-8, w tym z uczniami z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego
- logopeda w gabinecie terapeutycznym Strefa Reha w Warszawie
- logopeda w Publicznym Integracyjnym Przedszkolu Montessori Pięterko*
- logopeda w Niepublicznym Przedszkolu „Skrzydła” w Lublinie
W gabinecie IMPULS zajmuje się:
- diagnozą i terapią logopedyczną dzieci z dyslalią, opóźnionym rozwojem mowy, afazją od 2 roku życia
- diagnozą i terapią zaburzeń artykulacyjnych dzieci, młodzieży i dorosłych
- prowadzeniem zajęć metodą logorytmiki
- profilaktyką logopedyczną
- konsultacją logopedyczną
gdzie doświadczenie łączy się z profesjonalizmem