Zespół | Terapia Impuls
1847
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-1847,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1200,footer_responsive_adv,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive
 

Zespół

Agnieszka Wydmanska

Agnieszka Wydmańska

fizjoterapeuta, terapeuta SI

Wykształcenie akademickie:

  • Akademia Wychowania Fizycznego w Warszawie – Wydział Rehabilitacji

Wykształcenie podyplomowe:

  • Mobilizacja Układu Nerwowego
  • Funkcjonalna Terapia Powięziowa
  • Kurs Kinesiology Taping – Plastrowanie Dynamiczne – K – Akive
  • Kurs Spastyka
  • Mulligan Concept
  • Nowoczesne Metody Leczenia Stawu Kolanowego
  • Terapia Cranio – Sacralna (moduł I, II oraz III – uwolnienie somato – emocjonalne) – Upledger Institut Deutschland
  • Badanie i terapia stawów żuchwowo-skroniowych
  • Kurs  PNF w Pediatrii
  • Kurs teoretyczny i praktyczny SI  II st.: „Prowadzenie klinicznej obserwacji, wybranych testów i planowania programu terapii integracji sensorycznej”
  • MDT McKenzie “Diagnozowanie i leczenie zespołów bólowych kręgosłupa”
  • Kurs IPNFA – Advance Cours (Level 3A) – Dyplomowany Terapeuta PNF
  • Kurs masażu klasycznego: leczniczego i sportowego
  • Kurs instruktora rekreacji ruchowej ze specjalizacją fitness

W swojej pracy kieruję się holistycznym podejściem do problemów pacjenta. Wyznaję zasadę leczenia organizmu jako nierozerwalnej, zintegrowanej całości.

Specjalizuję się w:

  • Rehabilitacji pourazowej (skręcenia, złamania, urazy mięśniowo – więzadłowe oraz przeciążenia układu ruchu)
  • Leczeniu pacjentów z bólami kręgosłupa
  • Leczeniu zespołów bólowych “nieznanego pochodzenia”
  • Leczeniu chorób psychosomatycznych
  • Leczeniu dysfunkcji w obrębie stawów skroniowo – żuchwowych takich jak: bóle i zawroty głowy, szumy uszne, bruksizm, bóle karku i kręgosłupa a także przy zabiegach stomatologicznych i ortodontycznych
  • Leczeniu napięć psychofizycznych wynikających z chronicznego zmęczenie i związanego z nim wzmożonego napięcie ciała oraz we wsparciu w trakcie leczenia depresji, nerwic, wypalenia zawodowego oraz innych obciążeń
  • Leczeniu pacjentów z dysfunkcjami dna miednicy
  • Leczeniu wad postawy i skolioz
  • Prowadzeniu terapii dla dzieci z zaburzeniami przetwarzania bodźców sensorycznych (SI).

Doświadczenie zawodowe:

  • Szpital Kliniczny Dzieciątka Jezus – Oddział Ortopedii
  • Przychodnia Rehabilitacyjna dla Dzieci i Młodzieży
  • Szkoła Podstawa z Oddziałami Integracyjnymi na stanowisku rehabilitanta i terapeuty integracji sensorycznej
Ewelina Sobańska

Ewelina Sobańska

fizjoterapeuta, terapeuta NDT-Bobath

Wykształcenie akademickie:

  • Warszawski Uniwersytet Medyczny – Oddział Fizjoterapii II Wydziału Lekarskiego

Wykształcenie podyplomowe:

  • Kurs NDT-Bobath Basic
  • Kurs PNF

Doświadczenie zawodowe:

  • Przychodnia Dla Dzieci i Młodzieży
  • Staż obserwacyjny terapii małego dziecka w Centrum Zdrowia Dziecka
  • Wolontariat w Ośrodku Rehabilitacyjno – Edukacyjno -Wychowawczym

Arkadiusz Knych

fizjoterapeuta

Wykształcenie akademickie:

  • Akademia Wychowania Fizycznego w Warszawie – Wydział Rehabilitacji

Wykształcenie podyplomowe:

  • Kurs Terapii Manualnej OMT Kaltenborn-Evjent
  • K-Taping w logopedii – K-Taping Academy Roger Ehrenreich
  • MDT McKenzie – „Diagnozowanie i leczenie zespołów bólowych kręgosłupa”
  • Kurs PNF
  • Kurs Metody CRAFTA – terapia skroniowo-żuchwowa
  • Kurs instruktora rekreacji ruchowej ze specjalizacja narciarstwo zjazdowe

Doświadczenie zawodowe:
Od 15 lat zdobywam doświadczenie w wielu renomowanych placówkach medycznych między innymi:

  • Stacjonarny oddział rehabilitacji na którym pracowałem z pacjentami neurologicznymi (udary mózgu, uszkodzenia czaszkowo-mózgowe, uszkodzenia rdzenia) oraz ortopedycznymi (bóle kręgosłupa, endoprotezoplastyki stawów, zmiany zwyrodnieniowe stawów)
  • Prywatna klinika sportowa w której pracowałem z pacjentami aktywnymi fizycznie po kontuzjach sportowych (stany przeciążeniowe, uszkodzenia ścięgien i więzadeł, bóle kręgosłupa itp.)

W swojej pracy z powodzeniem wykorzystuję także techniki funkcjonalnej terapii powięziowej oraz z zakresu mobilizacji układu nerwowego. Jako instruktor narciarstwa zjazdowego prowadzę spotkania szkoleniowo – instruktarzowe, na których podpowiadam jak przygotować się do sezonu narciarskiego.

Paulina Hilla Wszołek

Pedagog wczesnoszkolny, Logopeda, Terapeuta Integracji Sensorycznej

Wykształcenie akademickie:

  • Wyższa Szkoła Pedagogiczna Związku Nauczycielstwa Polskiego – pedagogika wczesnoszkolna z terapią pedagogiczną
  • Uniwersytet Warszawski –  Pomagisterskie Studium Logopedyczne – logopedia
  • PSTIS – Kurs I i II stopnia Integracji Sensorycznej

Wykształcenie podyplomowe:

  • „Terapia ręki i stopy”
  • „Praca indywidualna z dzieckiem wysoko funkcjonującym ze spektrum autyzmu”
  • „Dziecko z zespołem Aspergera w przedszkolu i szkole”
  • „Specyfika rozwoju psychoruchowego małego dziecka w aspekcie komunikacyjnym”
  • „Smykoterapia”
  • „Logorytmika”
  • „Dyslalia: rozpoznawanie wad wymowy, planowanie terapii logopedycznej”
  • „Seplenienie międzyzębowe: diagnoza, metody korekcji, terapia na przykładzie głosek szeregu syczącego”
  • „Rotacyzm”

Doświadczenie zawodowe:

  • Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej w ZSP 7 w Warszawie;
  • Terapeuta Integracji Sensorycznej w ZSP 7 w Warszawie – dzieci przedszkolne i w młodszym wieku szkolnym;
  • Żłobek „Psoty i Chichoty” prowadzenie zajęć z zakresu profilaktyki logopedycznej i logorytmiki;
  • Prywatna, indywidualna terapia logopedyczna.

Aleksandra Krzak

Logopeda kliniczny, audiolog ogólny

Wykształcenie akademickie:

  • Uniwersytet Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie – Logopedia z audiologią – studia dzienne I °
    Podczas studiów uczestniczyłam w kursie “Logorytmika”
  • Uniwersytet Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie – Logopedia z audiologią – studia dzienne II°, specjalność logopedia kliniczna, specjalność surdologopedia, przygotowanie pedagogiczne

Wykształcenie podyplomowe:

  • Wyższa Szkoła Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu, studia podyplomowe na kierunku: Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną (Oligofrenopedagogika), autyzmem oraz Zespołem Aspergera – w trakcie

Szkolenia:

  • Centrum Metody Krakowskiej “Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania”
  • “Ortografia w klasach Montessori”
  • “Jak rozpoznać mutyzm wybiórczy?”
  • “Jak rozpoznać zaburzenia SI w gabinecie logopedycznym”

Doświadczenie zawodowe:

  • nauczyciel logopeda w Szkole Podstawowej nr 357 w Warszawie, praca z
    dziećmi z oddziałów przedszkolnych oraz uczniami klas 1-8, w tym z uczniami z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego
  • logopeda w gabinecie terapeutycznym Strefa Reha w Warszawie
  • logopeda w Publicznym Integracyjnym Przedszkolu Montessori Pięterko*
  • logopeda w Niepublicznym Przedszkolu „Skrzydła” w Lublinie

W gabinecie IMPULS zajmuje się:

  • diagnozą i terapią logopedyczną dzieci z dyslalią, opóźnionym rozwojem mowy, afazją od 2 roku życia
  • diagnozą i terapią zaburzeń artykulacyjnych dzieci, młodzieży i dorosłych
  • prowadzeniem zajęć metodą logorytmiki
  • profilaktyką logopedyczną
  • konsultacją logopedyczną

Wspaniałe miejsce

gdzie doświadczenie łączy się z profesjonalizmem

Pozostając na stronie, akceptujesz używanie plików cookies. Więcej informacji

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

Zamknij